سفارش تبلیغ
صبا ویژن



تقدیر معاون فرمانداراز اداره ارشاد کرج

 

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری در آیین افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب استانی درکرج گفت :کار فرهنگی نیاز به استمرار دارد که به یقین این استمرار، آثار و تبعات سازنده و زیبایی در جامعه از خود به جا می گذارد. "کریم چناری" افزود: تشکیلات قضایی و انتظامی به تنهایی برای رفع کاستی ها، ناهنجاریها و انحرافهای جامعه کافی نیستند و تنها بخشی ار اصلاح و برخورد با انحرافها را می توانند جوابگو باشند اما زیربنای اصلاح این کاستی ها در گرو کار فرهنگی و اشاعه فرهنگ کتابخوانی در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شورای فرهنگ عمومی به دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در ماههای اخیر کار خود را به طور جدی در این کلانشهر آغار کرده است و امید می رود با فعالیتهای این شورا، شاهد مشارکت همه دستگاههای متولی امور فرهنگی در ترویج فرهنگ کتابخوانی در این منطقه باشیم. 

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری کرج با اشاره به اهمیت برگزاری چنین نمایشگاه هایی در شهرستان و با توجه پیگیریها مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در ارتقاء شاخص­های فرهنگ شهرستان از تلاشهای این اداره در برپایی این نمایشگاه قدردانی نمود.

  

                                           کمیته اطلاع رسانی هفته کتاب کرج



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 آبان 30::: ساعت 10:16 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .