سفارش تبلیغ
صبا ویژن



60 کتابخانه در مساجد استان تهران راه اندازی می شود
 به گزارش پایگاه خبری افرا و به نقل از خبرگزاری ایرنا مسوول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در نمایشگاه بزرگ استان در کرج با عنوان باغ کتاب گفت: 60 کتابخانه عمومی تا پایان سال جاری در کانونهای فرهنگی و هنری مساجد این استان راه اندازی می شود.
"علی پروانه" افزود: با راه اندازی این کتابخانه ها، شمار کتابخانه های مساجد استان تهران به بیش از 430 باب کتابخانه افزایش می یابد. وی اظهار داشت: اکنون علاوه برکتابخانه های عمومی مساجد، 290 کتابخانه باز در مساجد استان تهران راه اندازی شده و پیش بینی می شود 600 کتابخانه باز دیگر تا پایان سال در این مساجد راه اندازی شود.
وی خاطرنشان کرد: در طرح کتابخانه باز، چند قفسه کتاب در شبستان مسجد قرار داده می شود و مردم می توانند از این کتابها استفاده کنند.وی یادآور شد: کتاب یکی از مهمترین ابزار پیشرفت علم و انتقال تجارب گذشتگان به شمار می رود.
پروانه تاکید کرد: با وجود پیشرفت علم و آمدن ابزاری مانند نرم افزارها اما هیچ چیز نمی تواند جای کتاب را بگیرد.
مسوول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مسجدهای استان تهران در این نمایشگاه از تلاشهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در برپایی این نمایشگاه قدردانی کرد.
 منبع : خبرگزاری ایرنا                                        کمیته اطلاع رسانی هفته کتاب کرج
 


 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 آبان 26::: ساعت 1:54 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .