سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کمیته اطلاع رسانی نمایشگاه بزرگ استانی" باغ کتاب"

در کرج تشکیل شد.

 

 به گزارش پایگاه خبری افرا،طی یک نشست خبری کمیته اطلاع رسانی با همکاری خبرنگاران و اصحاب رسانه برای انتشار و انعکاس هرچه بهتر و بیشتر اخبار نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با موضوع باغ کتاب درمدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج تشکیل گردید.

این کمیته به مدیریت روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج و با مسوؤلیت " سیده مریم شفیعی تشکیل شده است. شفیعی در نشست این کمیته اعلام کرد: با تشکیل این کمیته،خبرهای مربوط به نمایشگاه بزرگ استانی کتاب و هفته کتاب و کتابخوانی بهتر و منسجم تر تولید و اطلاع رسانی می شود.وی هدف از تشکیل این را تقویت روحیه مشارکت خبرنگاران، اطلاع رسانی دقیق و به موقع شهروندان در رابطه با تازه­های نمایشگاه بزرگ استانی کتاب و تعامل هرچه بیشتر با اصحاب رسانه ذکر کرد.

وی خاطر نشان کرد:در این رابطه،یک پایگاه خبری در محوطه نمایشگاه،تعبیه شده تا خبرنگاران با استقرار در یک مکان متمرکز بتوانند به طور مستمر،خبرهای پرمحتوا و هماهنگ را تولید کنند.

 

                                                                          کمیته اطلاع رسانی هفته کتاب کرج 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 آبان 26::: ساعت 12:50 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .