سفارش تبلیغ
صبا ویژن



مهدی عسگری دبیر انجمن کتابخانه های کرج:

تخصیص اعتبار نیم میلیاردتومانی به کتابخانه های کرج

 

 به گزارش پایگاه خبری افرا،مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج در آستانه هفته کتاب،اختصاص یک اعتبار نیم میلیارد تومانی را به کتابخانه های کرج، نوید داد.
 
مهدی عسگری افزود: در جلسه مورخ20آبانماه در دفتر شهردار کرج، مصوب شد از محل قانون پرداخت نیم درصد درآمد شهرداری به کتابخانه ها، مبلغ پنج میلیارد ریال از بدهی معوقه این شهرداری تا پایان سال جاری به انجمن کتابخانه های کرج، پرداخت شود. وی اظهار امیدواری کرد: با اختصاص این اعتبار تحول بزرگی در تجهیز کتابخانه های این منطقه و توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه ایجاد شود.

دبیر انجمن کتابخانه های کرج با اشاره به تلاش یکساله این انجمن جهت تأمین زمین برای ساخت کتابخانه مرکزی جدید کرج گفت :قول مساعد شهردارکرج در خصوص پیگیری واگذاری بخشی از زمین پارک نبوت در جوار بلوار ملاصدرا به مساحت چهار هزار متر مربع جهت ساخت کتابخانه مرکزی جدید کلانشهر کرج دیگر مصوبه این نشست بود.

عسگری با اشاره به اختصاص مبلغ یکصد میلیون تومان در سال مالی گذشته برای تعمیر کتابخانه مرکزی شهرستان اضافه کرد:جهت تکمیل این اقدام مقرر شده توسط پیمانکار شهرداری سالن آمفی تئاتر کتابخانه امیر کبیر طی ماههای آینده تجهیز شود.

 وی از این جلسه به عنوان پربارترین جلسه انجمن کتابخانه ها یاد کرد و گفت: در این جلسه به عنوان نخستین گام، یک برگ چک 500 میلیون ریالی از سوی شهرداری در وجه انجمن کتابخانه های کرج، صادر شد.

  عسگری از تعامل خوب ، موثر و سازنده آقای آقازاده شهردار کرج با نهادهای فرهنگی کرج قدردانی کرد و افزود: این همکاری ها نشان از رویکرد فرهنگی مدیریت شهری است و  این رویکرد سازنده، راه را برای ارتقاءشاخص های فرهنگی شهر باز می کند. توجه مدیران شهری به امور فرهنگی موجب می شود فعالیتهای فرهنگی پویاتر و منسجم تر در جامعه اجرا شود.

                                           

                                                                            روابط عمومی

                                                            مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 آبان 23::: ساعت 10:55 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .