سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                   نمایشگاه بزرگ کتاب استانی کرج با شرکت 100 ناشر برجسته کشور برگزار می شود

 

 به گزارش پایگاه خبری افرا، مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه بزرگ استانی کتاب در این شهرستان با شرکت یکصد ناشر برجسته کشور با عنوان "باغ کتاب" از 26 آبان ماه جاری در مجتمع پارسیان برگزار می شود.

مهدی عسگری افزود:در این نمایشگاه بیش از 20هزار عنوان کتاب با 40 درصد تخفیف عرضه می شود و یکصد ناشر برتر کشور  آخرین تولیدات حوزه نشر را در این نمایشگاه عرضه می کنندمهدی عسگری افزود: محور برنامه های هفته کتاب در کرج برگزاری نمایشگاه بزرگ و سراسری کتاب است که علاوه بر حضور ناشران برجسته کشور برنامه های متنوعی در آن پیش بینی شده است.

برگزاری نمایشگاه بزرگ کتاب بهانه ای است تا فضای تبلیغی شهر به سمت اهمیت کتاب و کتابخوانی سوق داده شود و کتاب در سبد خرید خانواده ها، قرار گیرد. نمایشگاه بزرگ سراسری کتاب کرج در حقیقت ابزاری برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است.وی خاطرنشان کرد:نشستهای ادبی، نمایشهای خیابانی،ایستگاه کودکان، نمایشهای عروسکی، اهدای بسته های فرهنگی و دیگر برنامه های هنری از جمله برنامه های جنبی نمایشگاه بزرگ کتاب کرج خواهد بود.

همچنین اختصاص دست کم 20 بیل بورد تبلیغاتی کرج به نمایشگاه کتاب، طراحی لوگو و شعار کتاب، تهیه نقشه نمایشگاه بزرگ کتاب کرج و معرفی ناشران، انجمن نویسندگان و چهره های فرهنگی کرج از برنامه های پیش بینی شده برای برگزاری این نمایشگاه است.

وی خاطرنشان کرد:کرج پیش از این تنها در سال 86 میزبان نمایشگاه سراسری بوده و با پیگریهای فراوان، این امر برای سال جاری نیز میسر شده است.

مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج اضافه کرد: علاوه براین، چهار نمایشگاه محدود نیز در شهرهای اقماری کرج شامل فردیس، محمدشهر، مهرشهر و کمالشهر هر کدام با دو هزار عنوان کتاب در هفته کتاب برگزار خواهد شد.
 در این هفته همچنین کتابخانه ، فروشگاه و نمایشگاه دایمی کتاب در مجتمع فرهنگی ولایت در شهرک 110 فردیس و کتابخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج راه اندازی می شود 

                                                                                                 روابط عمومی

                                                                               مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 آبان 23::: ساعت 10:49 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .