سفارش تبلیغ
صبا ویژن



همزمان با هفته کتاب نمایشگاه بزرگ استانی « باغ کتاب » در کرج

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی افرا، همزمان با هفته کتاب از 26 آبان ماه لغایت 2 آذر در کرج نمایشگاه بزرگ کتاب با عنوان باغ کتاب در مجتمع تجاری پارسیان برگزار میگردد.

مهدی عسگری سرپرست مدیریت فرهنگ وارشاد اسلامی کرج در نشست خبری که در جمع خبرنگاران برگزار گردید گفت: در این نمایشگاه بیش از 20 هزار عنوان کتاب با 40% تخفیف عرضه می شود. وی اظهار داشت: در این نمایشگاه حدود 100 ناشر برتر کشور حضور داشته که آخرین انتشارات خود را در معرض دید عموم قرار خواهند داد.

مهدی عسگری اشاره نمود: به منظور تمرکز زدایی و رفاه حال همشهریان کرج چهار نمایشگاه کتاب در شهرهای اقماری فردیس،محمدشهر،مهرشهر و کمالشهر در طی هفته کتاب دایر خواهد بود و هرکدام از این نمایشگاهها نیز 2000 عنوان کتاب را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

مدیریت فرهنگ وارشاد اسلامی کرج یادآور شد: قرار است نمایشگاه دائمی کتاب را در مجتمع فرهنگی،هنری ولایت واقع در فردیس افتتاح نموده که از آغاز هفته کتاب دایر خواهد شد. همچنین آغاز هفته کتاب تا پایان سال جاری 20 نمایشگاه کتاب محله ای با همکاری بخش خصوصی در مناطق مختلف کرج و در شهرکهای اقماری و مناطق محروم دایر خواهد شد.

وی اشاره نمود: در طی روزهای هفته کتاب برنامه های جانبی از جمله نشست های ادبی با حضور نویسندگان مطرح، جلسه های نقد کتاب، تجلیل از مولفان نمونه، نمایشهای خیابانی با موضوع ترویج فرهنگ کتابخوانی، ایستگاه کودکان و... برگزار می گردد.

وی افزود : سعی ما بر این است بتوانیم جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی بعد از هفته کتاب نیز از این قبیل کارها در برنامه این مدیریت قرار دهیم.

 

                                                                                          روابط عمومی

                                                                        مدیریت فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 آبان 19::: ساعت 1:45 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .