سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                                

       شهید فهمیده سرمایه معنوی ایران اسلامی است

به گزارش کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد یادواره کشوری شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: شهید فهمیده یکی از مهمترین سرمایه های معنوی ایران اسلامی است که زنده نگاه داشتن یاد حماسه این شهید دانش آموز از مهمترین تکالیف مسوولان به شمار می رود.

"مهدی عسگری" افزود: شهید فهمیده یکی از زیباترین اسطوره های تاریخ شهادت در ایران را رقم زده است و از او می توان به عنوان طلایه دار تفکر بسیجی نام برد.

وی اظهار داشت: شهید محمد حسین فهمیده الگو و اسوه دانش‏آموزان انقلاب اسلامی، است و سالگرد شهادت این نوجوان بسیجی، فرصت مغتنمی است تا دانش آموزان را با تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت بیش از پیش آشنا ساخت.
عسگری که مسوولیت کمیته روابط عمومی و تبلیغات یادواره کشوری شهید فهمیده و شهدای دانش آموز را نیز برعهده دارد ، افزود: دانش آموزان می توانند با شناخت شهید فهمیده در مسیر آرمان‌های شهیدان دانش آموز حرکت کنند و در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان نظام اسلامی و نگهداری از دستاوردهای انقلاب از این الگوی وارسته، بهره ببرند.
وی خاطرنشان کرد: شهید فهمیده نماد مقاومت، فداکاری و ایثار بود و حرکت شهادت طلبانه این شهید بزرگوار ،‌ جلوه ای از حق است. اکنون نیز دانش آموزان این مرز و بوم سرمایه های بزرگ و آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که باید برای هدف مقدس توسعه همه جانبه ایران اسلامی تربیت شوند و این توسعه بدون تفکر بسیجی امکان پذیر نیست و یکی از نمادهای اصلی این تفکر نیز شهید فهمیده است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج گفت: این نهاد فرهنگی نیز با توجه به اینکه دیار کرج افتخار سکونت شهید فهمیده و خانواده او را در این شهر دارد، رسالت بزرگ و مضاعفی در برپایی هرچه باشکوهتر یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز دارد.

عسگری اظهار داشت:‌ کرج میزبان برگزاری یادواره کشوری شهید فهمیده،‌36 هزار شهید دانش آموز و چهار هزار شهید فرهنگی است و این یادواره با حضور مسوولان ارشد کشوری در ایام شهادت "محمدحسین فهمیده"‌ (هفته دوم آبان ماه) برگزار می شود و اهتمام ویژه مسوولان را برای برگزاری باشکوه این یادواره می طلبد.
وی یادآور شد: برنامه ریزی لازم جهت برگزاری نشست مشترک ستاد عالی یادواره باحضور استاندار محترم ،مسئولان ارشد استانی، شهرستانی و اصحاب رسانه انجام شده است تا ضمن بررسی و تشریح آخرین هماهنگی­های صورت گرفته، اطلاع رسانی لازم نیز انجام شود. اعضای ستاد در حضور اصحاب رسانه در این نشست مشترک می توانند جزییات برنامه های طرح شده برای برگزاری این مراسم را مورد بررسی قرار دهند تا این یادواره هرچه بهتر برگزار شود.

وی تاکید کرد: برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز بی تردید شرایط مناسب فراگیری آموزه های بینشی، رفتاری، معنوی و ارزشی فرهنگ شهادت در دانش آموزان را فراهم خواهد آورد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج از تمام رسانه های جمعی دعوت کرد تا یادواره کشوری شهید فهمیده و شهدای دانش آموز،‌حضوری پررنگ داشته باشند.

                                                             روابط عمومی و تبلیغات ستاد یادواره شهید فهمیده

                                                                        و 36000 شهید دانش آموز(4)

 

 

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: شنبه 88 آبان 2::: ساعت 11:0 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .