سفارش تبلیغ
صبا ویژن



برگزاری یادوارة کشوری شهید فهمیده و شهدای دانش آموز در کرج

چهارمین جلسه ستاد یادواره کشوری شهید فهمیده و شهدای دانش آموز در دفتر امام جمعه کرج برگزار شد.

معاون استاندار تهران و فرماندار کرج در این جلسه با تسلیت و تبریک به مناسبت شهادت هموطنان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان گفت: تمام مسوولان با همکاری و تعامل نزدیک با یکدیگر همه تلاش خود را به کار گرفته اند تا این یادواره به نحو مطلوب اجرا شود.

محمدجواد کولیوند افزود: این یادواره کشوری با حضور مسوولان ارشد برگزار خواهد شد و حدود 80 مسوول در ستاد یادوارة کشوری شهید فهمیده و شهدای دانش آموز همت بسته اند تا یاد و خاطرة شهدای دانش آموز همواره جاویدان بماند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه ریزیهای لازم برای هرچه بهتر برگزار شدن این یادواره صورت گرفته و فضای تبلیغاتی کلانشهر کرج از ابتدای آبان ماه جاری به  یادآوری حماسه شهدای دانش آموز ، مزین خواهد شد تا اطلاع رسانی های لازم در این زمینه انجام گردد.

 سردار فضلی، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) هم در این جلسه با ذکر تسلیت و تبریک شهادت شماری از فرماندهان سپاه و مردم، تاکید کرد: برای این نهاد حضور در یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز موهبتی الهی است و برگزاری این یادواره ، این رهنمون را با خود دارد که در باغ شهادت همواره گشوده است .

 وی  خاطرنشان کرد: تمام ظرفیتها، فضا و امکانات موجود سپاه استان تهران در اختیار برگزاری این یادواره است و این نهاد از همه  پتانسیل های موجود استفاده می کند تا این یادواره به نحو احسن برگزار شود.

وی یادآور شد: این نهاد تمام توان و نیروهای خود را بسیج می کند تا  نام و یاد36 هزار شهید دانش آموز و چهار هزار شهید فرهنگی ،ماندگار شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج هم در این نشست پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک ستاد عالی برگزاری جلسه مشترک ستاد عالی یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش آموز با حضور تمامی اعضای کمیته ها ، مسوولان استانی و اصحاب رسانه های جمعی موجب می شود که جزئیات برنامه های طرح شده مورد بررسی دقیق تری قرار گرفته تا این یادواره هرچه بهتر برگزار شود.

 وی پیشنهاد کرد این نشست مشترک دوشنبه چهارم آبان با حضور فعال رسانه­ها برگزار شود که مورد تصویب قرار گرفت.

وی یادآور شد: شهادت شهید فهمیده و دیگر شهدای دانش آموز در هشت سال دوران دفاع مقدس ، یکی از افتخارات بزرگ تاریخ ایران است و حماسه آنان همواره جاودان باقی خواهد ماند.رسالت ما در این مسیر و در قبال شهید فهمیده به عنوان یکی از نهادهای فرهنگی متعلق به شهرستان کرج مضاعف و سنگین است.

ایزدی، رییس بنیاد شهید شهرستانهای استان تهران نیز در این جلسه افزود : این نهاد آمادگی دارد به پاس بزرگداشت شهدای دانش آموز،  نمایشگاه فرهنگی هنری از دلاوریهای این قشر جان برکف را برگزار کند که این مهم با مساعدت سپاه عملی می شود.

                                                            روابط عمومی و تبلیغات ستاد یادواره شهید فهمیده

                                                                                       و 36000 شهید دانش آموز (3)

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: دوشنبه 88 مهر 27::: ساعت 11:57 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .