سفارش تبلیغ
صبا ویژن



حضور دو هزار دانش آموز در یادواره کشوری "شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز" در کرج

 

سومین جلسه ستاد یادواره شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز در دفتر امام جمعه کرج برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری افرا، در این جلسه سردار میرتقی، فرمانده سپاه کرج ضمن تشریح وظایف کمیته ها ، خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزیهای انجام شده در یادواره کشوری "شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز" ، از هریک از شهرستانهای استان تهران، 35 دانش آموز و پنج مربی آموزش و پرورش حضور خواهند داشت.دو هزار دانش آموز دختر و پسر از شهرستان کرج نیز در این یادواره شرکت خواهند کرد.

 وی اظهار داشت: کمیته روابط عمومی و تبلیغات ستاد یادواره گزارش عملکرد و درخواست اعتبار را در مهلت مقرر به دبیرخانه ستاد ارسال نموده است ، لازم است سایر کمیته ها نیز موارد خواسته شده را در اسرع وقت به دبیرخانه ستاد ارسال کنند.

حاج علی فضلی، فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) نیز در این جلسه گفت: برگزاری چنین یادواره ها و تجلیل از مقام شامخ شهدای دانش آموز در کنار راه اندازی اتاق فکر و قرارگاه فرهنگی در دفتر امام جمعه موجب شده فرهنگ شهادت و ایثار طلبی در میان اقشار مردم نهادینه شود و اشتیاق آنان به شرکت در کاروانهای راهیان نور، افزایش چشمگیری یابد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه فرهنگی دشمن لازم است که در عرصه فرهنگی فعالیتهای بیشتری صورت پذیرد و مسوولان ذیربط شهرستان کرج در برگزاری یادواره  شهید فهمیده و 36 هزار شهید دانش آموز و چهار هزار شهید فرهنگی مسوولیت خطیر و بزرگی در پیش رو دارند که امید است همچون گذشته در برگزاری این یادواره به نحو مطلوب عمل کنند.

مهدی عسگری، مسوول کمیته روابط عمومی و تبلیغات نیز با اشاره به برگزاری جلسه این کمیته اظهار داشت : تدابیر لازم در خصوص ساماندهی تبلیغات رسانه­ای و پوشش خبری برنامه اندیشیده شده و متناسب با شرح وظایف کمیته،تقسیم مسئولیت بین اعضاء صورت گرفته است. وی همچنین تأکید کرد اعتبار مورد نیاز با حداکثر صرفه جویی پیش بینی شده که امید است با تأمین به موقع اعتبار،امکان انجام کامل وظایف محوله در مهلت مقرر فراهم گردد.

 

 

                                                                                                     روابط عمومی و تبلیغات ستاد یادواره شهید فهمیده

                                                                                                                      و 36000 شهید دانش آموز(2)

   



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 88 مهر 21::: ساعت 3:57 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .