سفارش تبلیغ
صبا ویژن




                            اساسنامه خانه مطبوعات در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد

                                                                   ***

 به جهت اطلاع خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز اساسنامه خانه مطبوعات بر روی پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز منتشر می شود.
به گزارش خبرنگار افرا مهدی عسگری معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اعلام این خبر اظهار داشت:با هماهنگی های صورت گرفته بین اعضای هیئت موسس خانه مطبوعات،اساسنامه خانه مطبوعات استان البرز در پایگاه افرا منتشر می شود.
وی افزود:این اساسنامه مبتنی بر اساسنامه مصوب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بعد از برگزاری چندین جلسه متوالی از سوی اعضای هیئت موسس و همچنین جلسات مشترک با این معاونت آماده شده و سعی شده تا کلیه خواسته های خبرنگاران و اهالی رسانه در این اساسنامه دیده شود.
وی اظهارداشت: اعضای هیئت موسس خانه مطبوعات به جهت تدوین اساسنامه و برگزاری مقدمات تشکیل خانه مطبوعات انتخاب و مسئولیت آنها با تشکیل مجمع عمومی خانه مطبوعات و انتخاب هیأت مدیره به پایان خواهد رسید.
معاون فرهنگی،مطبوعاتی استان البرز به زمان بر بودن تدوین اساسنامه خانه مطبوعات اشاره کرد و گفت: به دلیل اهمیت تدوین دقیق اساسنامه و در نظرگرفتن همه جوانب و ابعاد حوزه رسانه ای و نقشی که این اساسنامه در عملکرد و رویکرد خانه مطبوعات در طول سالیان آتی خواهد داشت، به طور طبیعی این حساسیت و ظرافت،کار را قدری زمان بر ساخت.
مهدی عسگری ارسال اساسنامه تیپ جدید از سوی وزارتخانه و ضرورت تطبیق مجدد اساسنامه استانی با آن و نیز تغییر و تحول در ساختار و ساختمان اداری را از سایر دلایل اطاله این موضوع برشمرد.
وی تاکید کرد:تاسیس خانه مطبوعات خواسته قاطبه اصحاب رسانه و مدیران ارشد استان از جمله استاندار محترم بوده و ایشان نیز پیگیر تشکیل هر چه سریعتر این خانه می باشد.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه اظهار داشت:یقیناً تشکیل خانه مطبوعات نقش مهم و موثری در ساماندهی و رفع مشکلات خبرنگاران و اهالی رسانه استان البرز که رسالت بزرگی بر عهده آنان است خواهد داشت و این خانه به عنوان یک کانون مشورتی و برنامه ریزی، یاری رسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه ی رسانه ای خواهد بود.
 شایان ذکر است اساسنامه خانه مطبوعات در سایت اطلاع رسانی افرا به نشانی www.afraa.ir. دسترسی است و خبرنگاران محترم و اصحاب رسانه می توانند تا 23 آذرماه (پایان زمان اداری هفته آتی) نظرات خود را کتباً به اداره مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ارائه نمایند سپس این اساسنامه جهت تصویب نهایی به اداره کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت متبوع ارسال می گردد.

 

برای دریافت متن اساسنامه کلیک کنید

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: پنج شنبه 89 آذر 18::: ساعت 12:46 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .