سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                              آشنا خبر داد:
                                     تحقق مکان نمایشگاهی استان البرز در محوطه فرهنگسرای جوان


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از ایجاد مکان نمایشگاهی فرهنگی و هنری استان البرز در محوطه فرهنگسرای جوان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، قادر آشنا گفت: محوطه سازی این مجتمع آغاز شده و با اتمام آن در آینده نزدیک شاهد ایجاد مکانی  مناسب برای برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری استان خواهیم بود.
آشنا با تاکید بر اینکه فعالیت های فرهنگی استانی از این پس در محل جدید این اداره کل متمرکز می شوند به روند طولانی ساخت مجتمع فرهنگی هنری جوان اشاره کرد و اظهار داشت: ساخت این مجتمع از سال 79 آغاز شد و تا سال 87 تنها 30 درصد پیشرفت داشت که با همت مسئولان ظرف دو سال طرح مجتمع جوان به بهره برداری رسید.
این مسئول کلیه امکانات موجود در مجتمع را مناسب و تجهیزات آن را نو ذکر کرد و یاد آور شد: این مجتمع با مساحت پنج هزار و 300 متر زیربنا دارای امکانات بسیار مناسب در زمینه های فرهنگی و هنری شامل نگارخانه،‌ سالن آمفی تئاتر و پلاتو نمایش است.
وی خاطرنشان کرد:محوطه سازی این نیز آغاز شده و در آینده نزدیک به اتمام خواهد رسید.
آشنا استان البرز را در حوزه فرهنگ به یک جت آماده پرواز تشبیه کرد و تاکید کرد:این جت برای پرواز نیاز به زیرساخت های مناسب و کشف استعدادهای نهفته دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه این استان از هر لحاظ منطقه ای ویژه است گفت:برای مثال در این استان بیش از 230 خوش نویس ممتاز داریم.
وی سپس به مقایسه این آمار با سایر استان ها پرداخت و گفت:این در حالیست که در استانی چون کهکیلویه و بویر احمد تنها یک خوش نویس ممتاز وجود دارد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز سپس به هم زمانی افتتاح این اداره کل با هفته بسیج اشاره کرد و  خاطرنشان ساخت:با روحیه بسیجی می توان بسیاری از مشکلات جامعه را برطرف کرد.
قادر آشنا سپس با ذکر خاطره ای از ایام اسارت در دوران دفاع مقدس یه اهمیت اخلاق بسیجی در جامعه پرداخت و اظهار داشت:گسترش این روحیه باید بتواند روز به روز به یاران انقلاب افزوده و مایه ایجاد وحدت در جامعه شود.


افتتاح اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: یکشنبه 89 آذر 7::: ساعت 12:53 عصر

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .