سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                                              تجلیل از هنرمندان متعهد تجلیل از مسیر صحیح فرهنگی است

                                                                                    * * *

کارگردان سریال یوسف پیامبر گفت: برگزاری مراسم تجلیل صرفا نباید به تعریف وتمجید محدود شود که باید جریان سازی کند.
فر ج الله سلحشور در مراسم بزرگداشت هنرمند کرجی استاد سیروس صابر،‌ با بیان این مطلب افزود: اهداف برگزاری این گونه مراسم بسیار گسترده است و باید راهنمای مسیری روشن برای هنرمندان شود.
سلحشور که از میهمانان ویژه این مراسم بود ایجاد تعهد هنری و تقدیر از جریاناتی که به اصل حقیقی هنر می پردازند را از جمله اهداف اصلی برپایی چنین مراسمی دانست و تاکید کرد: تقدیر از سیروس صابر بعنوان یکی از هنرمندان متعهد و خوش سابقه  نیز در راستای تجلیل از مسیر صحیح و روشن فرهنگی برگزار می شود.فرج اله سلحشور و سیروس صابر
وی یاد آور شد: دنیای وارونه به کارگردانی شهریار بحرانی نخستین همکاری مشترک من با صابر بود که موجب دومین همکاری ما در سریال تاریخی مذهبی مردان آنجلس گردید.
فرج الله سلحشور سریال یوسف پیامبر(ع)را سومین همکاری خود با این هنرمند پیش کسوت و با اخلاق کرجی ذکر کرد.
این کارگردان مطرح سینما و تلویزیون با بیان اینکه سینما از جمله میراثی بود که در آن جای پای فرهنگ بیگانه وجود داشت تصریح کرد: فرهنگ سازی در این عرصه و در این پایگاه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرج اله سلحشور

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: سه شنبه 89 آبان 25::: ساعت 8:40 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .