سفارش تبلیغ
صبا ویژن



                 آشنا :       
                  توانمندی و ظرفیت این استان در حد برپایی جشنواره های ملی و بین المللی است

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز همزمان با آغاز دهه مبارک کرامت جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام ا... علیها) را با حضور همکاران در این اداره  کل برگزار نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، طی این مراسم قادر آشنا در جمع همکاران از برگزار کنندگان نمایشگاه استانی کتاب تقدیر نمود. وی از عملکرد قدرتمند عوامل برپایی این رویداد، توانمندی و ظرفیت نیروهای این اداره کل را در حد برپایی جشنواره های ملی و بین المللی ارزیابی کرد و با تکیه بر توان این نیروها اظهار داشت: به طور قطع در سال جاری همزمان با ایام برگزاری جشنواره تئاتر بین المللی فجر،‌ از گروه های داخلی و خارجی در استان البرز اجرا خواهیم داشت.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه حجم فعالیت های فرهنگی اداره کل را بالا عنوان کرد و با عنایت به برگزاری نمایشگاه استانی کتاب البرز در کوتاه ترین زمان ممکن و با امکانات محدود، برای بهره برداری از تمام ظرفیت انسانی و فرهنگی استان در برپایی برنامه ها و جشنواره های آتی ابراز امیدواری کرد.
آشنا در این مراسم از مهدی عسگری بعنوان مدیر نمایشگاه استانی کتاب البرز به طور ویژه تقدیر نمود و با اهدای لوح هایی از زحمات عوامل و کمیته های برگزار کننده این نمایشگاه قدردانی به عمل آورد.
    

 



 

کلمات کلیدی :
ارسال به Google


افرا ::: چهارشنبه 89 مهر 21::: ساعت 9:24 صبح

محبت دوستان ()محبت


افرا[2] . انقلاب . تصدی گری . جشنواره . حاکمیتی . حمایت . داستان . داستان کوتاه . فرهنگ . فعالان فرهنگی . کتاب . کرج . کوتاه . مهندسی فرهنگی . نظارت . نمایش . هدایت . واگذاری . ارشاد .